dle:
nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016
o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů
a o zrušení směrnice 95/46/ES
(obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
dále také jen: „Nařízení“, „Nařízení GDPR“ nebo jen „GDPR“
Sylvie Košková IČ: 76006751 se sídlem Nádražní 1132 Kontaktní údaje: telefonní kontakt: +420 603176665 e-mailová adresa: silvie:frnacouzstinasrdcem.cz webové stránky: www.francouzstinasrdcem.cz (dále také jen: „Společnost“) Společnost je správcem osobních údajů subjektů údajů, tedy subjektem, jenž určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů subjektu údajů.
- týká se osobních údajů specifikovaných v čl. 3 pod písm.: a), b), c), d), e), f), g), h) Poskytnutí osobních údajů specifikovaných v čl. 3 pod písm. a), b), c), d), e), f), g), h) těchto Zásad je smluvním požadavkem; je nezbytné pro účely plnění povinností Společnosti vůči zákazníkům. Telefonní číslo a e-mail jsou nezbytné pro zjednodušení a zefektivnění komunikace se zákazníkem. Zákazník, který nepředá Společnosti telefonní číslo nebo e-mail, nebude moci být v tomto ohledu ze strany Společnosti telefonicky či e-mailem kontaktován. Odmítne-li zákazník tyto údaje Společnosti předat, není možné řádně plnit povinnost Společnosti, resp. není možné řádně plnit službu pro zákazníka.
- týká se osobních údajů specifikovaných v čl. 3 pod písm.: a), b), c), d), e), f), g), h)
- týká se osobních údajů specifikovaných v čl. 3 pod písm.: a), b), c), d), g), h)
- týká se osobních údajů specifikovaných v čl. 3 pod písm. h), i), j) + a), h) Společnost údaje uvedené v čl. 3 pod písm. h), i), j) (tedy e-mailovou adresu, IP adresu a „cookies“) využívá pro marketingové účely, konkrétně k rozesílání nepravidelných newsletterů s informacemi o aktuálních produktech, slevách či jiných novinkách. Dále Společnost údaje uvedené v čl. 3 pod písm. i), j) využívá za účelem inzerce na některých internetových stránkách (např. Facebook) za pomoci reklamních agentur jako např. Google Ads. Společnost údaje uvedené v čl. 3 pod písm. a), h) (tedy jméno, příjmení a e-mailovou adresu) využívá za účelem komunikace se subjektem údajů skrz kontaktní formulář. Souhlas s osobním údajem zákazníka v podobě jména a příjmení je vyžadován při jeho použití na sociálních sítích Společnosti.
- zaměstnancům správce osobních údajů písemně zavázaným k povinnosti mlčenlivosti, - subjektům dodávajícím správci osobních údajů externí služby písemně zavázaným k povinnosti mlčenlivosti (právní zástupce, správce webu, poskytovatel IT služeb, inkasní agentuře apod.), - orgánům veřejné moci (soud, orgány činné v trestním řízení apod.),
Žádost o uplatnění práva subjektu údajů podle tohoto článku zašle zákazník na e-mailovou adresu Společnosti s tím, že Společnost požadované údaje zašle na e-mailovou adresu zákazníka, z níž byla žádost odeslána. Zašle-li zákazník žádost v listinné podobě, a požádá-li zároveň o zaslání informace dle tohoto článku v listinné podobě (případně neuvede-li kontaktní e-mail, kam mu bude možné informace dle tohoto článku zaslat v elektronické podobě), bude mu Společností naúčtován administrativní poplatek ve výši 100,- Kč. Společnost je povinna na žádost zákazníka ve smyslu tohoto článku písemně odpovědět bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti; v případech, kdy to odůvodňují zvláštní okolnosti, nejpozději do dvou (2) měsíců ode dne obdržení žádosti. Dojde-li k odkladu odpovědi ve smyslu předchozí věty za středníkem, je Společnost povinna o tom subjekt údajů informovat do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti, včetně uvedení důvodů pro takový odklad. Pokud o to zákazník požádá, je Společnost povinna mu vydat i kopii osobních údajů, které zpracovává, a to primárně v elektronické podobě. Požádá-li však zákazník o předání kopií v listinné podobě, případně neposkytne-li Společnosti pro tento účel e-mailovou adresu, poskytne Společnost kopie v listinné podobě. Za poskytnutí kopií v listinné podobě účtuje Společnost administrativní poplatek ve výši 3,- Kč/list.
Požaduje-li zákazník opravu či doplnění osobně nebo telefonicky, provede Společnost tuto změnu ihned, případně ihned subjektu údajů sdělí důvody, proč nelze jeho žádosti vyhovět. Požaduje-li zákazník ze strany Společnosti na svou žádost písemnou reakci (viz následující odstavec tohoto článku), je povinen podat svou žádost písemně, a to buď v listinné podobě, nebo e-mailem ve smyslu odst. 1 tohoto článku. Společnost je povinna na písemnou žádost zákazníka ve smyslu tohoto článku písemně odpovědět bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti; v případech, kdy to odůvodňují zvláštní okolnosti nejpozději do dvou (2) měsíců ode dne obdržení žádosti. Dojde-li k odkladu odpovědi ve smyslu předchozí věty za středníkem, je Společnost povinna o tom subjekt údajů informovat do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti, včetně uvedení důvodů pro takový odklad. Písemná odpověď Společnosti bude subjektu údajů poskytnuta elektronicky, ledaže subjekt údajů požádá o zaslání odpovědi v listinné podobě, nebo ledaže nebude Společnosti poskytnuta e-mailová adresa subjektu údajů; v takovém případě bude Společností naúčtován administrativní poplatek ve výši 100,- Kč. Zjistí-li Společnost změnu zpracovávaného údaje (zpracovávaných údajů) zákazníka jinak než ze strany tohoto subjektu údajů (např. vlastním šetřením z veřejného rejstříku nebo seznamu či jiné veřejně přístupné evidence), provede aktualizaci osobních údajů sám, a písemně či telefonicky o tom subjekt údajů vyrozumí.
I kdyby byly splněny výše specifikované podmínky, právo na výmaz osobních údajů zákazník nemá, jestliže je zpracování nezbytné:
Žádost o uplatnění práva zákazník podle tohoto článku zašle na e-mailovou adresu Společnosti s tím, že Společnost požadované údaje zašle na e-mailovou adresu zákazníka, z níž byla žádost odeslána. Zašle-li zákazník žádost v listinné podobě, a požádá-li zároveň o zaslání informace dle tohoto článku v listinné podobě (případně neuvede-li kontaktní e-mail, kam mu bude možné informace dle tohoto článku zaslat v elektronické podobě), bude mu Podnikatelem naúčtován administrativní poplatek ve výši 100,- Kč. Společnost je povinna na žádost zákazníka informace o opatřeních přijatých v souvislosti s jeho žádostí dle tohoto článku, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti; v případech, kdy to odůvodňují zvláštní okolnosti, nejpozději do dvou (2) měsíců ode dne obdržení žádosti. Dojde-li k odkladu odpovědi ve smyslu předchozí věty za středníkem, je Společnost povinna o tom zákazníka informovat do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti, včetně uvedení důvodů pro takový odklad.
Využije-li zákazník tohoto práva, je Společnost povinna jej ještě před uplynutím doby pro omezení zpracování jeho osobních údajů informovat o tom, že bude omezení zpracování zrušeno. Společnost je povinna informovat veškeré příjemce osobních údajů zákazníka o opravách, výmazech nebo omezení zpracování konkrétních osobních údajů. Žádost o uplatnění práva podle tohoto článku zašle zákazník na e-mailovou adresu Společnosti s tím, že Společnost požadované údaje zašle na e-mailovou adresu zákazníka, z níž byla žádost odeslána. Zašle-li zákazník žádost v listinné podobě, a požádá-li zároveň o zaslání informace dle tohoto článku v listinné podobě (případně neuvede-li kontaktní e-mail, kam mu bude možné informace dle tohoto článku zaslat v elektronické podobě), bude mu Společností naúčtován administrativní poplatek ve výši 100,- Kč. Společnost je povinna poskytnout na žádost zákazníka informace o opatřeních přijatých v souvislosti s jeho žádostí dle tohoto článku, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti; v případech, kdy to odůvodňují zvláštní okolnosti, nejpozději do dvou (2) měsíců ode dne obdržení žádosti. Dojde-li k odkladu odpovědi ve smyslu předchozí věty za středníkem, je Společnost povinna o tom zákazníka informovat do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti, včetně uvedení důvodů pro takový odklad.
Žádost o uplatnění práva subjektu údajů podle tohoto článku zašle zákazník na e-mailovou adresu Společnosti s tím, že Společnost požadované údaje zašle na e-mailovou adresu zákazníka, z níž byla žádost odeslána. Zašle-li zákazník žádost v listinné podobě, a požádá-li zároveň o zaslání informace dle tohoto článku v listinné podobě (případně neuvede-li kontaktní e-mail, kam mu bude možné informace dle tohoto článku zaslat v elektronické podobě), bude mu Společností naúčtován administrativní poplatek ve výši 100,- Kč. Společnost je povinna na žádost zákazníka poskytnou informace o opatřeních přijatých v souvislosti s jeho žádostí dle tohoto článku, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti; v případech, kdy to odůvodňují zvláštní okolnosti, nejpozději do dvou (2) měsíců ode dne obdržení žádosti. Dojde-li k odkladu odpovědi ve smyslu předchozí věty za středníkem, je Společnost povinna o tom zákazníka informovat do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti, včetně uvedení důvodů pro takový odklad.
Kontakt na Úřad je následující: Úřad pro ochranu osobních údajů sídlo: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7 tel.: +420 234 665 111 web: www.uoou.cz
a) nezbytné cookies – tyto soubory cookies neshromažďují informace a údaje, na základě kterých je uživatel webové stránky individuálně identifikovatelný, jsou ale nezbytné pro základní provoz naší webové stránky. Patří sem například cookies, které Vám umožňují přihlásit se do svého účtu. Bez těchto cookies není možné zabezpečovat řádný provoz naší stránky. Pokud nechcete, aby se tyto cookies ukládaly, změňte si nastavení v prohlížeči. b) funkční cookies – tyto soubory cookies umožňují zapamatovat se preference používání jako například nastavení zvolené při procházení navštívené stránky, uživatelské jméno, oblíbené dokumenty atd. pro zlepšení uživatelského komfortu. c) statistické cookies – tyto soubory cookies nám pomáhají porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami anonymním shromažďováním a oznamováním informací, tím zlepšujeme naše stránky. d) marketingové cookies – tyto soubory cookies se používají za účelem poskytování a zobrazování reklamy na základě zájmů uživatelů webových stránek nebo shromažďování osobních údajů od nich na budoucí marketingové účely. Na základě těchto souborů je pro nás možné relevantněji a efektivněji cílit přímou marketingovou komunikaci, ale i omezit počet zobrazování reklamy. e) analytické cookies – tyto soubory cookies slouží na získání údajů o návštěvnosti webové stránky, identifikují původ návštěvy a též zjišťují a sbírají informace o tom, jak využívá návštěvník tuto webovou stránku a slouží na zlepšování a zjednodušení uživatelského rozhraní stránky.
V Turnově dne 28.8. 2024 Silvie Košková